jufanoukgroep6.reismee.nl

De heenreis!

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

Ik ben gisteren vanuit Düsseldorf (Duitsland) naar Budapest (Hongarije) gevlogen.

Op de foto zie je een paar juffen en ik op het vliegveld:

Het was pas de tweede keer dat ik vloog.. Ik vond het dus erg spannend!

Surprised

Gelukkig viel het reuze mee!

Ik zat aan de raamkant en heb dus kunnen genieten van het uitzicht.

Smile

Toen ik gister aankwam op het vliegveld in Budapest zag ik het volgende bordje:

Hebben jullie enig idee wat het betekend?

Ik hoop het wel!

Ik wens jullie een fijne dag

Wink

Groetjes,

Juf Anouk

Reacties

Reacties

juf Anouk

hallo lieve juf Anouk.
Ik mis u heel erg .
Maar ik hoop dat u het naar u zin hebt.
Het is heel anders op school zonder jou .
Maar u heeft het vast naar u zin .
Dat vindt ik ook super fijn om te horen .
Iedereen mist je ,en jij vast ons ook .

Liefs : Davina kooter

Davina kooter .

hallo Juf Anouk.
En o ja wat eten jullie daar ,en zijn het lieve kinderen ?!?!
Hoe heten de kinderen daar eigelijk .
Daar ben ik heel erg benieuwd naar .
U bent ook een van de liefste juffen van mij.
Is het daar in hongnaarije veel plezier daar in hongnaarije .
En tot binnekort .



liefs: Davina kooter groep 6 xxxxxxxx

Davina kooter .

En o ja daar boven was een klein foutje oeps?!?! ;P

Davina kooter .

En op dat bordje staat welkom!

Thomas R

Hai juf anouk

Mooie foto's veral die uit het vliegtuig hoe heten de andere stageres ????????

Thomas R

En inderdaat wat davina zecht ervstaat op het bordje welkom

Davina kooter .

Juf Anouk jij bent zo lief ik ga vertellen wat ik vandaag heb gedaan .


leerst ben ik fijn naar school geweest dat was super bij mijn vriendinnen en vriendjes .
Daarna ben ik thuis gekomen en ben naar de winkel met pappa geweest naar de cool cat outlet . nu ga ik lekker eten . En daarna naar bed denk ik . O nee eerst nog een mooie film zien van nicht on the museum. alweer !!!!
Nu ga ik stoppen nou dat was mijn mooie dag . En ik bedenk me nu iets dat ik was vergeten te vertellen namelijk: dat pappa jarig is hij is 51 geworden oud he .
nu ga ik echt stoppen .


veel liefs van Davina kooter .
xxxxxxxx

Davina kooter .

En o ja wat Thomas R zecht over de stageres hoe heten die !?!?

Anouk

Hallo Thomas en Davina,

Bedankt voor jullie lieve berichten.
De stagiaires heten Tuyen en Paulien.

We hebben gister friet met snitzel gegeten en vandaag rijst met kip.

Proficiat Davina!

Liefs, juf Anouk

Thomas R

Hai juf Anouk lekker wat jullie hebben gegeten ????????en snitzel vind ik ook heeeeeeeeeel lekker mmmmmmm
Liefs Thomas R????????????

daniqske (danique)

Hallo juf Anouk ik hoop dat u het naar u zin hebt.

Het is bij ons op school heel leuk en bij jullie??????????

Ik heb het naar mijn zin en trouwens snitzel heerlijk (en friet ook).
En ik denk dat het leuke kinderen zijn.

Leuke foto's trouwens.

En ook een doei van mij en een dikke kus van danique xxxx en doei

daniqske (danique)

En ja daar staat inderdaad welkom tot snel


xxx danique en een doei

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!