jufanoukgroep6.reismee.nl

Zwemmen!

Hallo allemaal,

Vandaag was het een regenachtige dag in Hongarije.

Frown

Hoe was het weer in Grevenbicht?

Ik ben vandaag naar een grote basisschool geweest. In deze school hadden ze zelfs een eigen zwembad!

Ik heb een zwemles bekeken. De les duurde 45 minuten. Ze hebben op en neer gezwommen en ze moesten elkaar optillen in het water.

In een andere klas hebben ze vogels geknutseld. Onder het werken waren ze erg rustig. Ze hielpen elkaar ook goed.

Smile

Wat vinden jullie van de vogels? Ik vind ze erg mooi.

Ik ga mijn koffers vanavond inpakken, want morgen vlieg ik weer naar Nederland!

Tot over een week!

Liefs, juf Anouk

Laughing

Reacties

Reacties

Thomas R

Hai juf anouk het was goed weer in Grevenbicht doei

davina .

hallo juf Anouk het was heel erg fijn en de vakantie was heel erg mooi . Toy volgende week doei.

Liefs :Davina . :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!