jufanoukgroep6.reismee.nl

School in the Forest

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik naar een kleine basisschool geweest. Deze school heeft maar 58 leerlingen.

Ik heb een rekenles in klas 1 (groep 3) en een Engels les in klas 2 (groep 6) gezien.

Dit is de rekenles. Op deze school gebruiken ze wel smartboards.

Ik heb aan een aantal leerlingen van klas 4 (groep 6) jullie paspoorten laten zien. Ze vonden jullie foto's erg leuk!

Een meisje heeft zelf ook een paspoort voor jullie gemaakt. Ze heeft wel in het Hongaars en Engels geschreven. Ik hoop dat jullie er iets van snappen!

Tongue Out

Daarna ben ik met de andere stagiaires naar het bos gegaan. Dit heet 'school in the forest'. Basisscholen in Hongarije kunnen zich hiervoor opgeven. De leerlingen leren dan aan de hand van spellen en opdrachten meer over de natuur.

Op deze foto zie je een aantal kinderen die hiermee bezig zijn.

Ik hoop dat jullie het net zo leuk op school hebben als ik hier in Hongarije!

Tot snel!

Liefs, juf Anouk

Smile

Reacties

Reacties

ties

hoi Anouk

Leuken foto's en grappig paspoort

58 leerlingen Poe! dat is min

liefs ties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!