jufanoukgroep6.reismee.nl

De eerste basisschool

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties!

Op het bordje staat inderdaad welkom. Goed geraden!

Laughing

Vandaag hebben we de eerste basisschool bezocht in Györ.

Ik heb hier de lessen Engels en Muziek gezien.

Bij Engels spraken ze de hele les Engels en dit deden de leerlingen erg goed.

Maar het was dan ook wel de 5de klas (bij ons is dit groep 7).


Bij muziek hebben de leerlingen vooral veel liedjes gezongen. Hiervan heb ik een filmpje gemaakt. Het filmpje heb ik naar juf Esther gestuurd.

Davina heeft nog een vraag gesteld over de namen van de leerlingen. Een aantal leerlingen van de basisschool hebben ook paspoorten gemaakt. Ik hoop dat jullie op deze foto een paar namen kunnen lezen.

Ik ben benieuwd!

Zien jullie ook verschillen tussen het klaslokaal op de foto en het klaslokaal bij jullie in groep 6?

XXX voor de meisjes en 'doei' voor de jongens!

Juf Anouk

Smile

Reacties

Reacties

Thomas R

Ia daar hebben ze een nkrijtbord en wij een smartbord en open kasjes en een houten vloer en andere bankjes



Doei van thomas ????????????????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!